2018-01-18 22:03:00

18.siječnja 2018.- PRIMJENA SLIČNOSTI U PRIRODNOM OKRUŽENJU

Učenici 7.B i 7.E razreda  umjesto u učionici nastavu matematike su imali na igralištu i u parku. Primjenjivali su naučene sadržaje iz cjeline „Sličnost trokuta“ kako bi odredili visinu objekata na školskom igralištu  ili visinu školske zgrade. Učenici su od nastavnice dobili detaljne upute za rad a cilj je bio odrediti visinu rasvjetnih stupova, visinu koša, škole, stabala ili visinu učenika. Učenici su pritom koristili metodu zrcala ili metodu sjene.

Sve izmjereno će prezentirati u obliku plakata ili prezentacija sa fotografijama.

A kako je sve to izgledalo pogledajte  u fotoalbumu i  priloženom filmiću :)

A ŠTO SAD NAPRAVITI?

TREBA NETKO IZMJERITI DULJINU MOJE SJENE.

EVO ZAPISANO.

A SADA BI MOGLI VISINU ŠKOLE?

ANJA, DRŽI ČVRSTO METAR!

 

I MI ĆEMO MJERITI VISINU ŠKOLE.

JOŠ IMA KANDIDATA ZA IZMJERITI VISINU ŠKOLE.

KAKVA SU ODSTUPANJA USKORO...... :)

 

 

 

 

KOLIKO JE DUGA SJENA RAVNALA DULJINE 1m?

 

KOLIKO JE VISOK KOŠ?

 

PREDUGA JE SJENA, SUNCE PADA...

 

 

SJENE SU PREDUGE MORAMO KORISTITI OGLEDALO.

 

 

RAZVUCI METAR....

 

 

 

NASTAVNICEEEEE MI SMO NAPRAVILI VIŠE NEGO ŠTO STE ZADALI!

HOĆEMO LI DOBITI 5?


Osnovna škola Mertojak Split