Ana, Josip i Tin - pobjednici završnog kviza znanja u projektu "Dioklecijanova škrinjica"
Autor: Ana Šabić, 27. 4. 2015.
S ciljem edukacije djece i ukazivanja na vrijednost kulturne baštine Splita i ove godine se proveo projekt „Dioklecijanova škrinjica“. Čestitamo našim učenicima i njihovim učiteljicama koje su ih vodile i bodrile!
U prvoj fazi projekta trećaši su u pratnji učiteljica Snježane, Roberte, Tatjane i Ivke te turističkih vodiča obilazili Dioklecijanovu palaču. Krenuli su od makete na Rivi, prošetali kroz Podrume, posjetili Katedralu sv. Dujma i ostale znamenitosti u Palači, a obilazak završili na Peristilu. Ponovila se i orijentacija u prostoru jer je valjalo zapamtiti gdje se nalaze Zlatna, Srebrna, Željezna, a gdje pak Mjedena vrata. Povijesne priče kojima su vodiči popratili obilazak zainteresirale su učenike koji su, s ručicama u zraku, postavljali mnoga pitanja kako bi saznali što više o svom gradu.
S povratkom u školske klupe izabrana je ekipica (Ana, Josip i Tin) koja će predstavljati učenike naše škole na kvizu znanja u kojem sudjeluju sve splitske osnovne škole. I dok je marljiva ekipica učila i istraživala, učiteljice su usmjerile ostale učenike na izradu plakata koji je izložen u Etnografskom muzeju Split.
Ana, Josip i Tin su pobijedili u poluzavršnom kvizu znanja, plasirali se u završni kviz znanja te još jedanput pokazali da posjeduju najveće znanje o povijesnoj baštini Splita i osvojili prvo mjesto!
Izvannastavna aktivnost STeam je inovativna izvannastavna aktivnost čiji je cilj jačanje obrazovnih i karijernih aspiracija prvenstveno djevojčica prema STEM području.
Više na linku:
http://os-mertojak-st.skole.hr/projekti_eu/steam
Jezični savjeti
(službena komunikacija, pedagoška dokumentacija)
Pripremile:
Dragana Plosnić, učiteljica Hrvatskoga jezika
Ivana Županović, učiteljica Hrvatskoga jezika
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |